Zomerse smoothie bowl

Blog, Ontbijt

Met deze warme dagen is een snel en zomers ontbijtje wel zo lekker! Deze smoothie bowl is rijk aan eiwitten (ook goed voor na het sporten) en geeft je direct de energie die je nodig hebt om aan je dag te beginnen. De pindakaas geeft een verrassende twist aan je bowl, echt een hele lekkere combinatie met roodfruit en kwark 🙂 Snel maken dus!

Lijstje (voor 1 persoon)
150 ml magere kwark
1 banaan
2 handjes frambozen
1 el 100% pindakaas
1 tl gebroken lijnzaad

Toppings: Blauwe bessen, aardbeien of rode besjes, zonnebloempitten, pompoenpitten en/of hennepzaadjes.

Aan de slag!
Meng alle ingrediënten tot een heerlijke romige smoothie. Voeg een aantal lekkere toppings toe om je smoothie bowl compleet te maken!

TIP! Je kunt ook Griekse yoghurt (0,2% vet) nemen i.p.v. magere kwark.

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

drie × 3 =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!