Sporty smoothie!

Smoothies

Als je hebt gesport is het belangrijk om weer voedingsstoffen aan te vullen. Deze sporty smoothie bevat allemaal gezonde voedingsstoffen, vitaminen, mineralen en antioxidanten die zorgen voor sneller herstel na je training. Na deze smoothie zit je weer boordevol nieuwe energie…heerlijk! Maar hij is ook heel lekker als je niet sportief bent geweest ;-)!


 


IngrediëntenSporty smoothie Healthiness


Sap van 2 perssinaasappels


1 banaan


100 gram frambozen


2 el gebroken lijnzaad


1 el hennep proteïne poeder


Klein handje cacao nibs


 


Bereidingswijze


1. Doe alles (behalve de cacao nibs) in de blender of in een maatbeker en blender alles (met een staafmixer) tot een gladde smoothie.


 


2. Strooi de cacao nibs over de smoothie. 


Geniet er lekker van en ik wens iedereen weer een fijne week!


Wat is jouw favoriete smoothie? Laat het weten via Facebook of Twitter!

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

drie × twee =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!