Smoothie voor na het sporten

Smoothies

Dit is een ideale smoothie als je net hebt gesport. Tijdens het sporten verlies je veel vocht, maar ook vitaminen en Smoothie voor na het sporten Healthinessmineralen. Het is dan ook belangrijk om dat daarna weer aan te vullen. Sportdranken bevatten over het algemeen veel suiker, maar gelukkig is er ook een gezondere optie…smoothie met kokoswater. Kokoswater hydrateert je lichaam, lijnzaad bevat gezonde omega-3 vetten en hennep proteïne poeder zorgt voor sneller herstel na je training. Maar deze smoothie wordt niet minder lekker als je niet actief bent geweest J


 


Ingrediënten


150 ml kokoswater


100 gram rood fruit


2 el gebroken lijnzaad


1 el hennep proteïne poeder


 


Bereidingswijze


Voeg alle ingrediënten samen en blender tot een gladde smoothie.


 


Tip!


Voeg een banaan toe om de smoothie dikker te maken en voor extra energie. 

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

achttien + elf =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!