Romige kaki smoothie

Smoothies

Tot afgelopen zaterdag had ik nog nooit eerder kaki fruit gegeten. En wat blijkt? Het is echt ontzettend lekker! De smaak heeft iets weg van abrikozen, perzik en mango en deze heerlijke oranje vrucht is ook nog eens geschikt voor het maken van smoothies. Ik heb een heerlijke romige smoothie gemaakt, die je ook lekker als ontbijt kunt nemen…


 


IngrediëntenRomige kaki fruit smoothie Healthiness online


1 kaki fruit, geschild


150 ml magere yoghurt of kwark


Snufje kaneel


Optioneel goji bessen


 


Bereidingswijze


1. Doe alles in de blender of in een maatbeker en blender alles (met een staafmixer) tot een gladde smoothie.


2. Strooi een snufje kaneel en gojibessen over de smoothie.


 


Tips!


1. Mocht je de smoothie iets te dik vinden, kun je altijd nog een beetje water aan de smoothie toevoegen. 


2. Voeg eventueel nog wat muesli toe om de smoothie nog voedzamer te maken voor bijv. het ontbijt. 


 

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

vijf × een =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!