Romige aardbeien smoothie!

Smoothies

Lekker gezond genieten met deze heerlijke romige smoothie! Vaak wordt er yoghurt aan een smoothie toegevoegd, maar vandaag maak ik een smoothie met rijstmelk. Deze zuivelvervanger is neutraal van smaak, dus ideaal om als basis voor je smoothie te gebruiken. Aardbeien, frambozen en banaan erbij en lekker genieten!

Lijstje (voor 1 persoon)
1 handje aardbeien
1 handje frambozen
1 banaan
120 ml rijstmelk

Aan de slag!
Doe alles in de blender of in een maatbeker en blender alles (met een staafmixer) tot een heerlijke romige smoothie!

Tips!
1. Mocht je de smoothie na het sporten willen drinken, dan is hennep proteïne poeder zeer geschikt voor extra eiwitten en sneller herstel van je spieren.
2. Rijstmelk kun je gewoon in de supermarkt halen, maar ook bij de natuurwinkel of reformzaak.
3. Je kunt de rijstmelk ook vervangen voor amandelmelk (wel de ongezoete variant), havermelk of sojamelk.

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

3 × vijf =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!

Menu