Ontbijttip: Frambozen oats

Blog, Ontbijt
Ontbijttip Frambozen oats Healthiness

Wat kun je toch ongelooflijk lekkere gerechten maken met havermout. Ik gebruik het voor ontbijt om pap mee te maken, maak er voor tussendoor voedzame repen van en gebruik het vaak in mijn kwark. Doordat de smaak vrij neutraal is, kun je er veel verschillende smaken aan toevoegen en het is meestal lekker. Een paar dagen terug had ik nog frambozen in de vriezer, dus heb ik die voor dit heerlijke ontbijtje gebruikt.

Lijstje (voor 1 persoon)
4 el havermout
250 ml rijstmelk, maar je kunt ook melk of andere melkvervangers gebruiken.
2 el kokosrasp
1 tl kaneel
2 handjes (ingevroren) frambozen

Aan de slag!
1. Doe de melk in een pannetje en voeg de havermout toe.
2. Breng het langzaam aan de kook en zet het dan zacht. Voeg de kokosrasp, kaneel en frambozen toe en roer dit door de havermout.
3. Laat het nog een paar minuten (blijf wel af en toe roeren) doorwarmen en klaar is je ontbijt!

Na dit ontbijt kun je vol energie aan je dag beginnen!

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

tien − acht =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!