Kiwi smoothie met banaan en chia zaden

Smoothies

Een nieuwe week, een nieuwe smoothie! Deze heerlijke smoothie met kiwi en banaan geeft je lekker veel energie. De chia zaden bevatten een grote hoeveelheid eiwitten, vezels, vitamines, mineralen, antioxidanten en omega-3 vetzuren, dus die zorgen nog even voor een extra gezonde boost!Kiwi smoothie met banaan en chia zaden Healthiness Online


 


Ingrediënten


Sap van 2 perssinaasappels


1 kiwi, geschild


1 banaan


1 el chia zaden


 


Bereidingswijze


1. Pers de sinaasappels uit.


2. Doe alles in de blender of in een maatbeker en blender alles (met een staafmixer) tot een gladde smoothie.


3. Laat de smoothie nog even 10 minuten staan, want het is belangrijk dat je de chia zaden eventjes laat weken. Ze nemen dan een grote hoeveelheid vocht op, er ontstaat een soort gel en hierdoor zijn de zaden beter verteerbaar.


 


Geniet van je week!


 

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

drie × 4 =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!