Bananen abrikozen smoothie

Smoothies

Deze heerlijke smoothie met abrikozen en banaan geeft je lekker veel energie, is van zichzelf zoet van smaak en smaakt heerlijk al je net gesport hebt! Het is sowieso belangrijk om altijd binnen een uur iets te eten, met koolhydraten, na het trainen. Je vult hierdoor je energie weer aan en dit zorgt voor sneller herstel van je lichaam. Als je een keer rijpe bananen hebt, kun je deze heel gemakkelijk in stukjes invriezen (in eenAbrikozen smoothie met banaan bakje) en deze in de smoothie gebruiken. Zo wordt je smoothie lekker fris en wordt het een soort romige milkshake. Smullen dus! 


 


Lijstje (voor 2 personen)


Sap van 4 perssinaasappels


4 abrikozen, ontpit


2 ingevroren bananen


 


Aan de slag!


1. Laat de bananen ongeveer 5 minuten uit de vriezer ontdooien. 


2. Doe daarna alles in de blender of in een maatbeker en blender alles (met een staafmixer) tot een gladde smoothie! 

 


Enjoy!

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

vier × vier =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!