Banaan-peersmoothie

Smoothies

Heb jij zin in een healthy start? Deze smoothie is heerlijk zoet en zacht van smaak, dus ook ideaal voor kids. Ook als je ‘s ochtends weinig tijd hebt, kun je deze smoothie maken en heb je toch een vullend en gezond (drink)ontbijt.

Lijstje (voor 1 smoothie)
100 gram magere kwark
Sap van 1 perssinaasappel
1 peer
1 kleine banaan (100 gram)
1 el gebroken lijnzaad

Aan de slag!
Doe alle ingrediënten in de blender of in een maatbeker en blender alles (met een staafmixer) tot een gladde smoothie!

Variatietips!
– Vervang de magere kwark door Skyr of Griekse yoghurt (2% vet).
– Liever zuivelvrij? Vervang de magere kwark dan door suikervrije sojayoghurt, suikervrije kokosyoghurt (van kokosmelk) of suikervrije amandelyoghurt.
– Vervang de banaan door 100 gram tangostukjes (vers of uit de diepvries).
– Vervang de peer door een appel.

Mocht je deze heerlijke smoothie gaan maken, vind ik het altijd leuk om te horen wat je ervan vond of te zien hoe het is geworden. Als je het op social media deelt, kun je in je berichtje #kokenmethealthiness of @healthinessonline vermelden, dan kan ik het vinden :-). Maar een reactie hieronder kan natuurlijk ook. Succes! 

Wil je door mij begeleid worden met een gezonder eetpatroon? Of wil je graag afvallen? Meld je dan nu aan voor online coaching

Liefs, Amanda

Het Healthiness Voedingsplan

Amanda

Diëtiste

Mijn missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

negentien − twaalf =

Food Coaching

Wil jij gezonder eten en afvallen zonder hongergevoel? Start dan nu met de complete Healthiness weekschema’s op maat!