Over Healthiness

Amanda

Hi! Ik ben Amanda, oprichtster van Healthiness.

Mijn Missie is om jou te inspireren om gezonder te eten, waardoor je je energieker voelt, lekkerder in je vel zit en door dit alles meer kunt genieten van het leven!

Mijn passie ligt al van jongs af aan bij voeding. Tijdens de vierjarige HBO opleiding ‘Voeding en diëtetiek’ werd er voornamelijk aandacht besteed aan de bekende schijf van vijf. Doordat ik al een aantal jaar in een (macrobiotische) natuurvoedingswinkel werkte, wist ik dat er veel meer mogelijk was qua voeding. Ik zag bijvoorbeeld dat zij geen suiker gebruikte, maar heel veel verschillende ‘natuurlijke’ zoetmiddelen en hier de lekkerste dingen mee bakten en maakten. Ik nam al deze kennis, naast de kennis op de opleiding, mee. Sinds 2009 ben ik werkzaam als diëtiste en in april 2014 heb ik besloten om zelf als diëtiste aan de slag te gaan en er mijn eigen draai aan te geven. Ik geef niet alleen voedingsadvies, maar ik bied je een optimale begeleiding aan om jouw doelstelling te behalen en natuurlijk te behouden. Ik heb zelf de afgelopen jaren gemerkt hoeveel invloed gezonde en pure voeding op je lichaam heeft, zowel fysiek als mentaal. Ik wil deze kennis graag overbrengen, zodat ook jij kunt genieten van een gezonde en pure levensstijl. En dat je leven lang. Als mom van twee jonge kids (Marlon 4 jr en Moses 1,5 jr) weet ik als geen ander hoe druk het kan zijn en wat ervoor nodig is om, ondanks alle drukte, toch gezond te eten.

Bij Healthiness is ‘alles’ mogelijk op het gebied van voeding en voedingsbegeleiding, dus heb je vragen of wil je weten wat voor jou de mogelijkheden zijn? Neem via het contactformulier contact met mij op.

Volg jij mij al op social media?

Google
Instagram
Pinterest

Mijn meest recente berichten

Gevulde aubergines en paprika’s met tomatencouscous en pistachenoten

Op Instagram deelde ik gister een foto van een heel lekker gerecht wat eigenlijk een uitprobeersel was, maar bijzonder goed uitpakte 🙂 Er kwamen een heleboel vragen of ik het recept wilde delen, dus bij deze… Lijstje (voor 4 personen) 200 gram vegetarisch rulgehakt 240 gram volkorencouscous 2 paprika’s 2 aubergines 1 grote ui 2…

6 praktische tips om je calorie-inname te verminderen!

Als je bezig bent met afvallen let je waarschijnlijk meer op je voeding en zorg je ervoor dat je meer beweegt. Het is belangrijk dat je niet drastisch je voedingspatroon aanpast of jezelf uithongert, maar om langzaam een gezond voedingspatroon aan te leren dat goed vol te houden is. Soms kunnen kleine veranderingen al een…
Menu