Over Healthiness

Mijn naam is Amanda Lak-Schaak; moeder van twee jonge kinderen en diëtiste -maar niet zomaar een-. Ik geloof namelijk niet in een quick fix of streng dieet, maar in een duurzame leefstijlverandering die je voor altijd kunt blijven volhouden en waar je stukken meer energie van krijgt!

Als moeder van twee jonge kinderen van 6 en 3,5 weet ik als geen ander hoe drukte (en alles wat er bij het moederschap komt kijken) ervoor zorgt dat gezond eten een uitdaging is. En daarom is mijn doel om het voor jou simpel, snel én gezond te maken.

Mijn visie
Passie voor voeding heb ik al zolang ik mij kan herinneren en daarom besloot ik ‘voeding en diëtetiek’ te gaan studeren aan de Hogeschool Amsterdam. Tijdens deze vierjarige opleiding leerde ik over de schijf van vijf, maar door mijn ervaring in een macrobiotische natuurvoedingswinkel ontwikkelde ik al snel een natuurlijke visie op voeding. Hoe je dat in de praktijk merkt? In de weekschema’s en voedingsadviezen werk ik met seizoens- en onbewerkte producten. Ik houd van duurzaam en écht voedsel.

Na 5 jaar werkervaring als diëtiste begon ik in 2014 mijn eigen (online) praktijk waar ik nog steeds dagelijks mensen inspireer en begeleid naar een gezonde, pure en energieke levensstijl.

Kom je bij mij? Dan geef ik je niet alleen voedingsadvies, maar begeleid ik je intensief om jouw levensstijl te optimaliseren. Samen zorgen we ervoor dat je het kunt volhouden om lekker en gezond te eten. Betekent dit dat je nooit meer een stukje chocola mag? Nee, want alles draait om balans en het eigen maken van een levensstijl waarin je gezond eten kunt combineren met genieten. Hoe? Ik help je graag met voedingsadvies, weekschema’s en een uitgebreide voedingscheck!

Volg jij mij al op social media?

Google
Instagram
Pinterest

Mijn meest recente berichten

Hüttenkäse-kwarkbowl met blauwe bessen en notenmix

Heb je zin in een lekker voedzaam, eiwitrijk en koolhydraatbeperkt ontbijtje? Dan is deze Hüttenkäse-kwarkbowl echt iets voor jou! Hüttenkäse is rijk aan eiwitten en zorgt voor een lang verzadigd gevoel, zodat je niet een uur na je ontbijt alweer trek krijgt. De noten in deze ontbijtbowl zitten boordevol gezonde vetten. Kies wel voor de…

6 tips voor het maken van een goede maaltijdplanning

We hebben het tegenwoordig allemaal druk. Werken, 2x per week sporten, het huishouden, een gezinsleven, de boodschappen en als we tijd over hebben ook nog een soort van een sociaal leven. En juist in al die drukte en hectiek is het belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt en gezond en voedzaam eet.  Wellicht denk…
Menu